woensdag 4 april 2018

"Over Was & Blommen"


De gezellige Paasdagen zijn voorbij,
het was druk in de straat,
alle bezoekers van de Sail in Kampen zijn naar huis,...
evenals onze eigen lieve gasten.


Deze Goof heeft zin in blommen,
en in wassen,...


Dus gaan er quilts in de wasmachine,
gewoon op 40 graden.
Het enige speciale aan het wasmiddel is,


dat het in de aanbieding was toen ik het kocht,...
Daarna in de droger,
en daar komt de quilt pas uit,
als 'tie' helemaal droog is.


Niet droog?
Gewoon weer terug in het 'masjien',...


Er wordt ook was opgehangen.
Was,
 die eigenlijk geen was is,...

Heb nu 24 Margootjeblokken doorgequilt,


en die mogen weer terug aan de waslijn.


Ik miste ze erg,


het was was kaal,


ondanks alle quilts die her en der rondzwerven,...  
;o)

Er werden nog wat blommenboodschappen gedaan,
niet expres,
maar per ongeluk,
viel m'n oog op,...


Blauwe hortensias's,...
die kan ik eigenlijk bijna nooit weerstaan,...


Er mochten er 2 mee,


Deze Goof zit in de blommen,
heerlijk.

Fijne dag allemaal,
misschien ook met was en blommen,
en,

11 opmerkingen:

Bernadette van gils zei

Goedemorgen, wat een gezellige blommen heb je staan en die blauwe hortensia wil ik ook op mijn balkonnetje. Ik snap best dat je je was die geen was is mist. Ze zijn ook zo leuk die blokken.
Jullie ook een fijne dag gewenst en geniet van je blommen 😘
Groetjes
Bernadette

Elza zei

Ja het was gezellig druk bij jullie. Je straat weet ik natuurlijk niet. We hebben ook nog heerlijk vis gegeten bij jullie. Wat een mooie stad.

christine zei

Jammer dat ik niet wist van de sail bij jou had er graag naar toe gegaan is er iets in de buurt weet ik het niet .
Maar je was ziet er leuk uit.
Ik ga zo ook een quilt wassen de hele winter op de bank gelegen .
Lfs Christine

corrie zei

Heerlijk hè dat voorjaars gevoel
Viooltjes heb ik al 2weekjes op mijn balkon en terras geplant doet dan weer zo gezelli aan😊
Hortensia's zijn bij mij ook favoriet daar word ik ook zo gelukkig van
Hele fijne woensdag geniet van die mooie blommen 😍

Rita zei

Ziet er weer gezellig uit. Ik begrijp dat wel van die Hortensia's, ik heb datzelfde. Fijne dag!

Floor zei

Geen bloemen vandaag, wel was, die ik net heb opgehangen aan een rekje.
Kan me voorstellen dat je blij bent dat jouw blokken-was weer hangt.

Frog Quilter zei

Love the quilts especially the red, pink and white one. Pretty flowers too.

wilma oud zei

Wat ziet het er weer gezellig uit. Ik kan begrijpen dat het kaal was zonder "Margootje" aan de waslijn. En fijn als er gasten zijn op die dagen. Hier was het ook zo. Geniet van de dag en de prachtige hortensia's. Groetjes Wilma

Marguerite zei

Zulke was is helemaal niet erg.
En mag ook lekker lang blijven hangen...

BezigeBijMirjam zei

Heerlijk al die blommen. Mooi, de hortensia's en violen. Ook ik heb laatst een paar prachtige planten voor op het terras gekocht, blauw ook, waar ik weer de naam van kwijt ben. Dat is altijd zo aan het begin van het tuinseizoen. En was ligt er ook genoeg, alleen niet zulke leuke en gezellige als bij jou.πŸ€—

Annelies zei

Ja, het voorjaar komt eraan. Dat merk je aan alles. Heerlijk !